ПАМЯТКА ПА РАБОЦЕ НАД ПАМЫЛКАМІ
Работа над памылкамі абавязкова выконваецца вучнямі самастойна пасля кожнай дамашняй і класнай работы. Мэта памяткі - навучыць малодшых школьнікаў выконваць работу над памылкамі. Вучань спачатку пад кіраўніцтвам настаўніка або бацькоў, а затым самастойна выпраўляе дапушчаныя памылкі і паўтарае правілы.
2022/2023 УЧЕБНЫЙ ГОД
02.03
Слоўнікавыя словы 4 клас (І паўгоддзе):
паштальён, плывец, гараджане, секунда, тэлеграма, берэт, улетку, ледзьве, грымець, ахвотна, сёння, балерына.
ПАДРЫХТОЎКА ДА К.Р. 23.02 ТУТ
30.09
Слоўнікавыя словы 3 клас (І паўгоддзе):
восеньскі, блішчаць, шчасце, гасцінец, гарадскі, свяціць, сшытак, павук, пенал.
Слоўнікавыя словы 3 клас (ІІ паўгоддзе):
смяяцца, адчуваць, асцярожны, воблака, пошта, звінець, пясчаны, вулей, булён, бутэрброд, дзённік, адчыніць, выйсці.
Падрыхтаваныя дыктанты
2021/2022 УЧЕБНЫЙ ГОД
Падрыхтаваныя дыктанты
ГЛЯДЗІ ТУТ
ГЛЯДЗІ ТУТ
У гэтым годзе новых флэш-картак больш не будзе. Да канца года паўтараем усе вывучаныя ў 3 класе флэш-карткі.
ФЛЭШ-КАРТКІ ТЫДНЯ
04.04-08.04
22.03 - пісьмовая работа, у якой будуць дадзены 20 слоў з флэш-картак, вывучаных у 3 чвэрці (па 3-4 з кожнай).
15.03 - 19.03
22.02- 12.03
08.02 -19.02
01.02 -05.02
24.01 -28.01
10.01 - 23.01
Слоўнікавыя словы 3 клас (І паўгоддзе):
Кватэра, дождж, месяц, рукзак, Рэспубліка Беларусь, акварыум, сцюжа, мядзведзь, талерка, відэлец, тэатр, герой, сусед, стадыён, чацвер, ёсць, метро, мяккі, медаль, калектыў, памяць, дзверы, лесвіца, цвёрды, калідор, восеньскі, сшытак.
У 2 чвэрці кожны тыдзень будзем вывучаць па адной новай флэш-картцы. На апошнім тыдні - пісьмовая праверачная работа на адзнаку па беларускай літаратуры.
13.12 - 18.12
29.11 - 04.12, 06.12 - 11.12
22.11-27.11
15.11 - 20.11
08.11-13.11
Слоўнікавыя словы 2 клас
адказ ёсць ручнік
вераб’і калідор сусед
відэлец кватэра сцюжа
вокладка ластаўка талерка
гарбуз лесвіца учора
дзверы месца цыбуля
дзяўчынка надвор’е яблык
дождж рукзак
вераб’і калідор сусед
відэлец кватэра сцюжа
вокладка ластаўка талерка
гарбуз лесвіца учора
дзверы месца цыбуля
дзяўчынка надвор’е яблык
дождж рукзак
2020/2021 н.г.
Практыкаванне трэба рабіць некалькі разоў, пакуль ты не запомніш усе беларускія словы.У гэтым годзе новых флэш-картак больш не будзе. Да канца года паўтараем усе вывучаныя ў 2 класе флэш-карткі.
Кожную пятніцу будзе пісьмовая самастойная. Дзеці павінны будуць перакласці і запісаць па-беларуску 10 слоў, якія я выбарачна вазьму з розных флэш-картак.
18.05 - 22.05 - "У краме", "Войска", "Прыказкі"
11.05 - 15.05 - "Прафесіі", "Рыбы", "Часткі цела"
02.05 - 08.05 - "Каляндар", "Ежа", "Адзенне і абутак"
25.04 - 01.05 - "Школьныя прылады", "Дзеці жывёл", "Мясціны"
20.04 - 24.04 - "Ветлівыя словы", "З'явы прыроды", "Зімовыя словы"
11.05 - 15.05 - "Прафесіі", "Рыбы", "Часткі цела"
02.05 - 08.05 - "Каляндар", "Ежа", "Адзенне і абутак"
25.04 - 01.05 - "Школьныя прылады", "Дзеці жывёл", "Мясціны"
20.04 - 24.04 - "Ветлівыя словы", "З'явы прыроды", "Зімовыя словы"
21.04-27.04 - "Жывёлы", "Кватэра", "Дзеянні"
12.04-16.04 - "Гародніна і садавіна", "Кветкі", "Птушкі" (глядзі ніжэй)
05.04-10.04
24.03-29.03
15.03-21.03
"У краме"
"У краме"
08.03 - 14.03
01.03 - 07.03
08.02 - 14.02
Тэма "Прафесіі"
Тэма "Прафесіі"
01.02 - 07.02
25.01 - 29.01
18.01 - 22.01
11.01-15.01
21.12- 24.12
14.12 - 18.12
07.12 - 11.12
23.11-27.11
16.11-20.11
09.11-13.11
19.10-23.10
12.10 - 16.10
05.10- 09.10
28.09- 02.10
21.09- 25.09
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЕДАЎ, УМЕННЯЎ І НАВЫКАЎ ВУЧНЯЎ 1 КЛАСА:
разумець агульны змест твора, вылучаць словы і выразы, якія перашкаджаюць разуменню зместу праслуханага тэксту;
прагназаваць змест тэксту па ілюстрацыях, суадносіць паслядоўнасць падзей з малюнкавым радам;
вызначаць дзеючых асоб. суадносіць дзеючую асобу і ўчынак;
адказваць на пытанні па змесце пачутага ці прачытанага, весці элементарны дыялог паводле прапанаванай сітуацыі;
ужываць у адпаведнасці з маўленчай сітуацыяй этыкетныя словы і выразы;
правільна вымаўляць гукі ў словах і фразах;
асэнсавана чытаць па складах словы і сказы, пададзеныя ў падручніку.
прагназаваць змест тэксту па ілюстрацыях, суадносіць паслядоўнасць падзей з малюнкавым радам;
вызначаць дзеючых асоб. суадносіць дзеючую асобу і ўчынак;
адказваць на пытанні па змесце пачутага ці прачытанага, весці элементарны дыялог паводле прапанаванай сітуацыі;
ужываць у адпаведнасці з маўленчай сітуацыяй этыкетныя словы і выразы;
правільна вымаўляць гукі ў словах і фразах;
асэнсавана чытаць па складах словы і сказы, пададзеныя ў падручніку.
Паважаныя бацькі! Прадстаўляю вашай увазе вядомы сучасны мультфільм, які перакладзены на беларускую мову. Гэта яшчэ адна магчымасць вывучаць родную мову.
Кожны дзень глядзіце толькі адну серыю. Пасля абмяркоўвайце, якія новыя беларускія словы даведаліся (або спытайцеся ў дзяцей пераклад беларускага слова, якое гучала ў мультфільме). Пасля гэтага паглядзіце серыю яшчэ раз. Прыемнага адпачынку!
Комментариев нет:
Отправить комментарий