среда, 28 апреля 2021 г.

ПАЗАКЛАСНАЕ ЧЫТАННЕ

 30 красавіка   адбудзецца пазакласнае чытанне на тэму 

                     "Клопат пра тых хто навокал"

1) чытаць творы беларускіх пісьменнікаў праберажлівыя адносіны да прыроды і жывел рабіць запісы ў дзённік чытача;
Я. Брыль. «Жыў-быў вожык».
А. Бутэвіч. «Цікаўная котка».
П. Кавалёў. «Жыві сабе, зайчык!».
Я. Пархута. «Снегавічок».
Ю. Свірка. «Ласіны стажок», «Сняжок».
А. Ставер. «Матылёк».
П. Ткачоў. «Шэрая курачка», «Ласяня».
М. Янчанка. «Бярозка».
2). падрыхтаваць пераказ адного з твораў
3) знайсці вершаваную загадку  на беларускай мове па тэме пазакласнага чытання і размясціць яе  ў прэзентацыю ТУТ.  Вывучыць загадку на памяць.
4) Намаляваць малюнак на адгадку.

1 комментарий:

  1. Я не могу достаточно отблагодарить мистера Бенджамина за его обслуживание и рассказать людям, как я благодарен за всю помощь, которую вы и сотрудники вашей команды оказали, и я с нетерпением жду возможности порекомендовать друзьям и родственникам, если им понадобится финансовый совет или помощь @ 2% ставка для бизнес-кредита .Через контакт:. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. Продолжайте в том же духе.
    Спасибо, Бусарахам.

    ОтветитьУдалить